A a
  • Szkoła w wiosennej odsłonie ... w obiektywie Karoliny i Przemka

    Szkoła w wiosennej odsłonie ... w obiektywie Karoliny i Przemka

  • Certyfikat - Zadowolony konsument

    Certyfikat - Zadowolony konsument

  • Kolejne ważne wyróżnienie dla naszej szkoły

    Kolejne ważne wyróżnienie dla naszej szkoły

  • VII MIĘDZYNARODOWY KONKURS ARTYSTYCZNY im. Włodzimierza Pietrzaka

    VII MIĘDZYNARODOWY KONKURS ARTYSTYCZNY im. Włodzimierza Pietrzaka

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Wolontariat

Egzaminy

Projekty

Współpraca

  • Bezpieczna Młodość
  •  JS Strzelec
  • WKU ŻAGAŃ
  • WSZ W GŁOGOWIE
  • PWSZ
  • MWSL
  • WSL
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

W roku szkolnym 2014/2015 wzbogaciliśmy ofertę edukacyjną naszej szkoły poprzez założenie Dyskusyjnego Klubu Edukacyjnego w ramach ogólnopolskiej  kampanii Ja czytam! Celem kampanii jest rozwijanie kompetencji czytania, co MEN uznaje za kluczowe zadanie szkoły, i jak podkreślają organizatorzy, pozwala ona realizować zadania konieczne w sposób niekonwencjonalny i nieschematyczny.

 

W piątek, 6.11.2015 r. odbyło się kolejne spotkanie Dyskusyjnego Klubu Edukacyjnego. Codzienną rutynę próbowaliśmy przełamać już podczas pierwszego spotkania, udało nam się wspólnie wypracować zasady prowadzenia dyskusji, co wykorzystujemy podczas kolejnych spotkań z książką i kulturą. Tym razem tematem dyskusji były „granice”. O tym, że przekraczanie granic może mieć charakter zarówno pozytywny, jak i negatywny, przekonywał nas polski raper Rahim w swojej piosence „Pompuj, pompuj”. Według Beaty Pawlikowskiej, podróżniczki, felietonistki, autorki książki „Blondynka nad Orinoko”, granice istnieją w umyśle, a przekraczanie ich ułatwia czytanie. Opowiadanie „Tylko zdjęcie na fejsie” poruszyło ważny problem łamania granic moralnych i prywatności. Film Jacka Lusińskiego „Carte blanche” i przedstawiona w nim historia niewidomego nauczyciela z Lublina, który z obawy przed utratą pracy, ukrywał swoją niepełnosprawność, zwrócił uwagę na istniejące ograniczenia społeczne, psychologiczne i moralne. Na koniec spotkania kontrowersyjny artysta Marcel Duchamp  był przykładem łamania konwenansów w sztuce. Od ubiegłego roku grono uczestników spotkań powiększyło się, zainteresowanych prosimy o kontakt w Szkolnym Centrum Informacji.